DEFACTO BUSE TERİM KOLEKSİYONUNU GÖRDÜNÜZ MÜ?

Defacto ürünlerini severim genelde ama uzun zamandır mağazalarına uğramıyordum, reklamlarında Buse Terim koleksiyonundan gördüğüm parçaları yakından görmek için mağazalarına gittim ve sizler için ve tabiki kendim için bir kaç ürün beğendim :)
bakalım neler varmış Sevgili Buse terim koleksiyonunda ;
İspanyol paça pantolon seven biri olarak tabi ki ilk favorim bu pantolon oldu fiyatı ise 59.90 TL 
Bu senenin modası püsküller Buse Terim koleksiyonundada göze çarpıyor tabi benim tercihim bu ceketten yana fiyatı ise 120 TL
Gri seven bendeniz yine gri bir kazak buldum rahat spor ve şık fiyatı 39.90 TL
Kombini bu güzel botlarla tamamlasak nasıl olur fiyatı ise 99 TL
Buse Terim'in Defacto için hazırladığı koleksiyondan benim seçtiklerim bunlar sizde bir Defacto mağazasına uğrayın ve bu güzel koleksiyondan gardrobunuza bir kaç parça alın derim 
Sevgiler






Yorumlar